برترین آرایشگاه عروس های کشور ایران به علاوه مدرنترین توصیههای آرایش عروس

نوشته شده توسط:فلقب لقبی | ۰ دیدگاه

بهترین آرایشگاه عروس های سرزمین ایران + جدیدترین طریقهای آرایش عروس

عکس های تازه ترین مدل های زیباسازی عروس  آرایشگاه عروس : منو بهترین آرایشگاه عروس  های کشور+  تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس  :

علاقه مندان محترم می توانند از منوی بالای سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی مکانآرایشگاه های مناسب خود در منطقه موردنظر به خودشان را جست وجو کنند . برای سهولت شما این کانون ها به جداسازی شهر و منطقه قرارداده شده اند .

کلمه آرایش که در حقیقت در برابر لغت پیرایش می باشد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.

مدل موی عروس,تاثیر گذارترین در چهره عروس

اگر به موهای جمع و رو به بالا علاقه مندید و این مدل مو به شما می آید یه یاد داشته باشید در این مدل شما باید طوری از تور و تاج تان استفاده کنید که مدل موی بسته شما به خوبی جلوه کند و نیز گوشواره و گوش تان پوشیده نشود . پس با آرایشگرتان چند نمونه تور تست کنید و زیباترین تور روی سرتان استفاده کنید .البته مدل موی باز برای عروس هایی که گردن باریک و استخوانی دارند زیبا تر است و با کمی حالت دادن به موها بهترین مدل مو در تالار عروسی تان خواهید داشت . البته اگر مدل موی باز انتخاب کردید با بابلیس و بیگودی طرح زیبایی برای موهای خود ایجاد کنید و نیز تافت و اسپری حالت دهنده  استفاده کنید تا موهای تان تا پایان مراسم در تالار عروسی ثابت بماند .برای کسانی که موهای بلند دارند مدل موهای شینیون شده پیشنهاد می شود و اگر موهای شما به اندازه کافی بلند نیست می توانید از موهای اضافی (اکستنشن) استفاده کنید . همچنین از مدل موهای جمع و رو به بالا استفاده کنید چرا که این مدل مو یکی از راحت ترین مدل موها برای شینیون سر عروس است.هر تغییری که می خواهید در مو بدهید مثل کوتاهی، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، باید از قبل به فکر باشید. کوتاهی و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را باید حد اقل یک ماه قبل انجام بدهید.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ویتامینه های خوب استفاده کنید و موها را آماده کنید.موهایتان را روز قبل از عروسی بشویید، نه صبح روز عروسی، موهای تازه شسته شده خوب مدل نمی گیرند و تارهای کوتاه تر در هوا معلق می شوند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...